دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

  • ۰
  • ۰

اگر قصد کسب درآمد دارید و در پی راه های در آوردن پول برای خودتان با ساده ترین کار و در منزل خودتان هستید، میتوانید با بررسی کارخانه های کوچک فعالیت های قابل توجهی را در خانه برای خود آغاز کنید. یکی از راه ها کسب درآمد در خانه برای خانمها بسته بندی حبوبات است که مابین بسیاری از خانوم ها در شهرها مخصوصا شهر اهواز مورد توجه قرار گرفته است.

اگر دنبال کسب درآمد درخانه هستید، اگر دانشجو هستید و نمیتوانید کار تمام وقت داشته باشید و یا اگر در حال حاضر بیکار هستید با ما همراه باشید.

بسته بندی خشکبار در منزل

افراد زیادی میخواهند که کسب و کار خودشان را استارت بزنند و تجربه هایی از این قبیل داشته باشند، ما تصمیم گرفتم که بسته بندی خشکبار را به عنوان یک کسب و کار خانگی به طور کامل به شما معرفی کنیم. در گذشته نیز درباره موضوع بسته بندی خشکبار و حبوبات تحقیقات کرده بودیم و تجربه خود را با شما به اشتراک گذاشته بودیم.

سود و درآمد بسته بندی خشکبار و حبوبات

از جذاب ترین موضوع یک کسب و کار شرو کنیم سود و درآمد، برای این که یک محاسبه خوب و دقیق داشته باشیم، باید اول از هزینه هایی که این کار برای ما ایجاد میکند شروع کنیم و بتوانیم محاسبه ای از فروش و در انتها تحلیلی از سود خالص داشته باشیم. خب از آنجا که بحث ما در زمینه بسته بندی خشکبار در خانه است این سبک از کارآفرینی ها را میتوان با سرمایه اندکی و سیاست های کم هزینه اداره کرد.

بحثی که برای ما در این جایگاه خیلی مهم است پایین آوردن هزینه هاست

  1. از آنجا که شما در خانه این فعالیت را شروع میکنید پس هزینه ای در خصوص فضا و اجاره مکان ندارید
  2. هزینه کنترل کیفیت و نیاز به پروانه بهداشت  و هزینه های مربوط به آزمایش محصول  بسیار کاهش میابد

گزینه هایی که باید در آن تحقیق کنیم تا درک کلی از هزینه ها  داشته باشیم

برای محاسبه میزان درآمد بسته بندی خشکبار باید هزینه ها و درآمد را محاسبه و از هم کم کنید تا سود خالص به دست بیاید. خوشبختانه سیاستی که در سیستم های کار در منزل اعمال می شود کارآفرینی با سرمایه کم است. همین سیاست باعث شده است در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شود مانند هزینه فضای تولیدی هزینه کنترل کیفیت هزینه آزمایشگاه و … طبق تحقیقات و محاسبات هزینه های بسته بندی خشکبار در منزل عبارت اند از :

  • هزینه ثبت برند و تهیه کاتالوگ
  • هزینه خرید دستگاه بسته بندی خشکبار(پر هزینه ترین قسمت)
  • هزینه خرید مواد اولیه به صورت فله ای
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه بازاریابی
  • هزینه نیروی کار ( در صورت تمایل )
  • هزینه طراحی و تولید پاکت های بسته بندی

یکی از بررسی هایی روی خشکبار انجام داده ایم، اگر سود حاصل از یک بسته متوسط خشکبار را در حدود 2000 تومان در نظر بگیریم  و تولید و فروش روزانه 200 بسته را داشته باشیم، در ماه مبلغ قابل توجه 12 میلیون تومان درآمد در انتظار کار آفرین است و میتوان ادعا کرد که کار سختی نیست!

بسته بندی خشکبار در منزل

سرمایه مورد نیاز جهت کارآفرینی بسته بندی خشکبار

در شروع کارآفرینی بیشتر هزینه ای که برای کسب و کار پرسود کار در منزل پیش روی ما قرار دارد هزینه ای است که برای خرید دستگاه بسته بندی میکنیم. برای اینکه بتوانید یک دستگاه مناسب برای خود تهیه کنید چند نکته را برای شما در نظر گرفته ایم .

حتما دستگاه شما باید برق مصرفی تک فاز داشته باشد.

ارتفاع دستگاه وارتفاع سقف خانه را در نظر داشته باشید "در جدول فنی آورده شده"

دستگاه های نیمه اتوماتیک برای کارهای خانگی مناسب تر هستند

خدمات پس از فروش وقبل از فروش دستگاه ها برای شما بسیار مهم می شود زیرا اولین بار است که از دستگاه های صنعتی استفاده میکنید.

مشورت با انسان های کاربلد و با تجربه بسیار برای شما دلگرمی بزرگی خواهد بود

برنامه پیش رو شما یک کسب و کار ساده خانگی است، فراموش نکنید که مواد مورد نیاز را در مقدار پایین خریداری کنید. مواد را حتما تست کنید و از کیفیت آنها مطمئن باشید. در ابتدا یک عمده فروش قابل اطمینان برای خود پیدا کنید بعدا در آینده وارد معامله با تولید کننده ها میشویم گام اول را بزرگ برندارید.

چرا مردم محصول یک کارآفرینی خانگی را انتخاب میکنند

محصولاتی که داخل خانه تهیه و بسته بندی میشوند، در بیشتر مواقع تازه تر هستند، وهمچنین به دلیل اینکه بسیاری از واسطه ها کنار گذاشته شده اند و قیمت محصول بسیار پایین تر از محصولات کارخانه ایست انتخاب مشتریان خواهد شد.

گرفتن مجوز و راه اندازی بسته بندی خشکبار

در ابتدا باید به جهاد کشاورزی مراجعه کنید در این اداره بخش مشخصی به نام مشاغل خانگی درخواست خود را برای این بخش باید ارسال کنید دقت کنید جهاد کشاورزی شهر خودتان.

خود جهاد کشاورزی وارد عمل میشود و نامه هایی را به شبکه بهداشت ارسال میکند.

بعد از تمام شدن کارهای اداری به سراغ ثبت برند میرویم و کار خود را آغاز میکنیم.

کارگاه بسته بندی خشکبار

رمز موفقیت در بسته بندی خشکبار

رقابت در این صنعت بسیار بالاست پس باید اما با در نظر گرفتن نکاتی هر چند ساده میتوان در این رقابت موفق شد.

  • فعالیت در زمینه خشکبار که صنعت غذایی نیز به شمار می آید، نیازمند استراتژی های جالب توجهی است.در صنعت غذایی بالاترین تبلیغ برای شما کیفیت است هرچه کیفیت بهتر باشد مشتریان تبدیل به مشتریان وفادار میشوند. در ابتدای کار توقع سود بالا ،مشتریان زیاد غیرممکن است اما با حفظ کیفیت در دراز مدت فروش شما به صورت صعودی قرار خواهد گرفت. حتی پیشنهاد ما این است که سود خود را پایین نگه داشته، کیفیت بالا و قیمت معقول داشته باشید و اندکی صبر را چاشنی موفقیت خود کنید. فروش محصولات شما قدم به قدم بیشتر خواهد شد و به مرور زمان سود خالص حاصل از هر بسته جبران میشود.
  • خب ما یک برند جدید و خانگی را با کیفیت بسیار عالی تهیه کرده ایم اگر بخواهیم اندکی در ویترین مغازه برای مشتری ها دلبری های زیرکانه داشته باشیم بهتر سراغ خلاقیت در بسته بندی محصول برویم، در این صنعت خیلی از این بازی ها به چشم نمی آید و شما با یک طراحی ساده و منحصر به فرد برنده خواهید شد.

انتخاب یک نام تجاری که در ذهن مشتری تداعی کننده محصول باشد یکی دیگر از نکات هوشمندانه است. این موضوع با ذهن مشتری و جامعه بازی میکند و در ذهن مردم حک میشود. چای لیپتون را در نظر بگیرید تنها نام یک برند است ولی ما برای نام محصول آن را به کار میبریم.

  • قرار دادن تست رایگان در مکان های پر تردد نیز بسیار جلب توجه میکند و تبلیغ مناسبی است.

در زمینه بازار یابی و فروش این روزها مساله تعیین بازار هدف بسیار پر رنگ شده است، شما یک کسب و کار خانگی رو راه اندازی کرده اید با تمام درد سر ها و موفقیت ها حالا باید سراغ بازار هدف مشخص باشید برای مثال محصولات سالم خود را در تعداد مشخص در مدارس و ارگانها توزیع کنید و یا سعی کنید به دنبال مسئول تدارکات سازمان ها باشید و با آن ها وارد مذارکات شوید .

بسته بندی خشکبار و حبوبات در منزل

سود آوری بسته بندی حبوبات و خشکبار در خانه

میخوام تمام محصولاتی که خشکبار نام گذاری میشوند را برای شما نام ببرم "پسته، بادام، فندق، گردو، کشمش، کشمش سبز، کشمش سبز تیزابی، انجیر، انجیر خشک،آجیل". تنوع محصولات یکی از نکات مثبت این حرفه است، کافیست حبوبات را نیز به این محصولات اضافه کنید تا تنوع محصولاتتان بالاتر رود. میتوانید از یک یا چند محصول شروع کنید و سپس به محصولات خود اضافه کنید. توجه کنید شما یک بار مجوز میگیرید و 10 ها مدل محصول به بازار ارائه میکنید.

خشکبار در ایران یکی از پر مخاطب ترین محصولات خوراکی است و خب این یعنی مخاطب بالا برای محصول شما و فروش بالا.

محصولاتی که برای خشکبار استفاده میشود، به دلیل اینکه محصول بومی و داخلی ایران است هم در دسترس تر است و همچنین میتوان به صادرات آن در دیگر نقاط جهان فکر کرد، البته با بسته بندی های های لاکچری پیشنهادی در مقاله از ویترین نت، سایت B2B.

بسته بندی خشکبار در منزل

  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • اسرا صادقیان

نظرات (۲)

مردم همه فقیرند مثل خودشما،

جز شما کسی نمی تواند به شما چیزی بدهد مگراینکه یکی بیاید و باخبرتان کند از ثروت خودتان

خیلی مطلبتون غالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی