دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

  • ۰
  • ۰

در یادگیری زبان انگلیسی یا سایر زبان‌ها، بارها و بارها به اثبات رسیده شده است که زمانی که آن را به صورت کاربردی بیاموزید و دائم مورد استفاده قرار دهید، نتیجه‌ی بهتری در برخواهد داشت. همانطور که در مطالب گذشته به آن اشاره شد؛ یادگیری اصطلاحات خاص در زبان انگلیسی می‌تواند کمک زیادی به روند یادگیری زبان کرده و آن را لذت‌بخش‌تر و ساده‌تر کند. یکی از اصطلاحات رایجی که هر فردی به آن نیاز پیدا خواهد کرد، اصطلاحات مسافرت به انگلیسی است. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از اصطلاحات سفر در زبان انگلیسی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اصطلاحات انگلیسی برای احوال پرسی در سفر

اولین دسته از اصطلاحات مسافرت در انگلیسی که بسیار پرکاربرد خواهند بود، مربوط به اصطلاحات احوالپرسی یا به عبارت ساده‌تر شروع مکالمه و معرفی خود می‌باشد.

  • Hello,hi,hey (سلام)
  • ?how are you (حال شما چطور است؟)
  • Good Morning (صبح بخیر)
  • Good evening (عصر بخیر)
  • Good afternoon (بعد از ظهر بخیر)
  • I’m from Iran (من اهل ایران هستم)
  • Glad to meet you (از ملاقات با شما خوشحالم)
  • I’m delighted to have you visit (از دیدار با شما خوشحالم)
  • It was nice chatting with you (از گپ زدن با شما خوشحال شدم)

اصطلاحات انگلیسی در فرودگاه

زمانی که شما به یک کشور انگلیسی زبان می‌روید، احتمالا اولین برخورد شما با یک فرد انگلیسی زبان، در فرودگاه خواهد بود. دومین دسته از اصطلاحات مسافرت به انگلیسی مربوط به اصطلاحات در فرودگاه می‌باشد که به شرح زیر هستند.

  • ?what time is my flight (پرواز من چه ساعتی است؟)
  • ?what airline am I flying (من با کدام خط هوایی پرواز می‌کنم؟)
  • ?where is my gate (گیت پرواز من کجاست؟)
  • I would like (من می‌خواهم): اصطلاح رایج برای درخواست چیزی برای مثال I would like some water (من کمی آب می‌خواهم)
  • ?where is restroom (سرویس بهداشتی کجاست؟)
  • …I am traveling for (برای …. سفر می‌کنم): برای بیان علت سفر به کار می‌رود. برای مثال I am traveling for work (برای کار سفر می‌کنم)
  • …I would like to go to (من می‌خواهم به … بروم): برای بیان مقصد به کار می‌رود.

 

اصطلاحات انگلیسی در هواپیما

بعد از فرودگاه نوبت به هواپیما می‌رسد، پس باید برای داشتن یک پرواز خود، عبارات و اصطلاحات هواپیما را نیز به خاطر داشته باشید. این اصطلاحات به شرح زیر هستند.

  • ?Are meals included (آیا در این پرواز وعده غذایی وجود دارد؟)
  • ?May I have something to eat/drink (ممکن است برای من کمی غذا/نوشیدنی بیاورید؟)
  • ?what time is it (ساعت چند است؟)

 

اصطلاحات انگلیسی در گمرک

بعد از هواپیما و فرودگاه، مکانی که بیشترین استرس را برای یک مسافر دارد، گمرک و محل چک ویزا است. اینجا محلی است است که شما باید توضیح دهید که چرا به این کشور سفر کرده‌اید و قصد شما چیست؟ اما استرس نگیرید! این عبارات به شما کمک خواهند کرد تا از پس آن برآیید.

  • I Have a connecting flight (من یک پرواز غیر مستقیم دارم)
  • I am traveling for leisure (برای تفریح سفر کرده‌ام)
  • I am traveling for work (من به یک سفر کاری آمده‌ام)
  • I will be here for 2 days (من برای ۲ روز در این کشور خواهم ماند)
  • I am visiting family (من برای دیدن خانواده ام سفر کردم)
  • …I am staying (من در … اقامت خواهم داشت)

 

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • اسرا صادقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی