دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

  • ۰
  • ۰

روغن خراطین، نوعی روغن پرخاصیت برگرفته شده از یک نوع کرم خاکی به اسم ایزنفتیدا (Is Fetida) می‌باشد. این روغن بیش از هرچیز به عنوان حجم دهنده و ایجاد گردش خون در اعضای بدن آقایان و خانم‌ها کاربرد دارد و ویژگی اصلی آن بوی نسبتا زننده آن است. در این مقاله، قصد داریم در مورد خواص روغن خراطین و نحوه استفاده آن برای کاربردهای مختلف توضیحاتی را خدمت شما بیان کنیم.

خواص روغن خراطین

خواص روغن خراطین

روغن خراطین یا روغن کرم خاکی، یکی از طبیعی‌ترین روغن‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری هم برای آقایان و خانم‌ها دارد. این روغن یک راهکار طبیعی و فوق‌العاده برای افزایش حجم لب، گونه، سینه در خانم‌ها می‌باشد. همچین ورزشکاران نیز از این روغن برای افزایش حجم و گردش خون در عضلات، استفاده می‌کنند. به طور خلاصه می‌توان گفت، اصلی‌ترین خواص روغن خراطین خاصیت حجم دهندگی آن است. این روغن یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش حجم بافت‌های بدن بوده که بدون بازگشت نیز می‌باشد. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است.

عنصر اصلی روغن خراطین که خاصیت حجم دهندگی و افزایش گردش خون در عضلات را باعث می‌شود، الانتیین و کلاژن است. این روغن دارای بوی نسبتا زننده و رنگ تیره است و غلظت آن بسیار بالا است.

طرز تهیه روغن خراطین

طرز تهیه روغن خراطین

در سال‌های دور در طب سنتی ایرانی، برای نخستین بار ابوعلی سینا، دانشمند ایرانی کرمی را یافت که شبیه زالو بوده اما دارای خاصیت حجم دهندگی بسیار بالاتر بود. او با ترکیب روغن این کرم با روغن زیتون و کنجد، روغنی یافت که امروزه به آن خراطین گفته می‌شود.

در حال حاضر روغن خراطین به دو روش تهیه می‌شود. در روش اصلی روغن گیری بدون پایه می‌باشد که از کرم ایزنفتیدا ساخته می‌شود و در روش دوم که روش سینایی نام دارد، بر پایه روغن‌های زیتون و کنجد و سایر روغن‌های مشابه می‎باشد. سپس پودر کرم ایزنفتیدا با این روغن‌ها ترکیب شده و روغن خراطین با خلوص کمتر روانه‌ی بازار می‌شود. این روغن در عطاری‌ها و داروخانه‌ها یافت می‌شود.

کاربردها و خواص روغن خراطین

کاربردها و خواص روغن خراطین

همانطور که گفته شد این روغن با روش‌های استفاده مختلف، دارای خواص و کاربردهای مختلفی برای خانم‌ها و ورزشکاران است. خواصی که پایه و اساس آن، ویژگی حجم دهندگی آن می‌باشد. در ادامه به بررسی این خواص و کاربردهای روغن خراطین می‌پردازیم.

روغن خراطین برای حجم دهندگی لب

لب‌ها یکی از اعضای صورت است که در خانم‌ها عامل مهمی در زیبایی چهره آن‌ها به شمار می‌آید. برای برخی چهره لب‌های نازک و بدون زیاد دلنشین نیستند و زنان و دختران برای ایجاد چهره‌ی مطلوب به این نتیجه می‌رسند که لب‌های حجیم به همراه کمی آرایش چهره‌ای بی‌نظیر ایجاد می‌کند. از این رو روش‌های مختلفی برای افزایش حجم لب‌ها وجود دارد که علیرغم هزینه‌ی زیاد، عوارض غیرقابل جبرانی نیز می‌توانند داشته باشند. اما استفاده از وغن خراطین که خاصیت حجم دهندگی دارد، ممکن است یک انتخاب ایده‌آل باشد که آن را امتحان کنید. دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

گونه‌ها نیز مانند لب‌ها در زیباتر دیده شدن چهره، تاثیر به سزایی ایفا می‌کند. عمل جراحی یکی از روش‌های زیباتر کردن گونه می‌باشد که به دلیل امکان حرکت در زیر پوست و ایجاد عوارض مختلفی مانند کبودی و … خطراتی را به همراه دارد. اما با استفاده از روغن طبیعی خراطین می‌توانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

روغن خراطین برای سینه و باسن

روش‌های متعددی برای حجیم کردن سینه و باسن وجود دارد. عمل جراحی، برخی تمرینات خاص و استفاده داروهای حجم دهنده از جمله این روش‌ها هستند. شاید خطرناک‌ترین و پرهزینه‌ترین روش، استفاده از عمل جراحی باشد. در مقابل استفاده از داروهای شیمیایی حجم دهنده نیز می‌توانند دارای عوارض بسیاری نظیر ایجاد سیاهی و لکه در عضو، سوزن و خارش‌های طولانی مدت باشند.

اما روغن طبیعی خراطین، با تاثیر زیاد و بدون بازگشت نسبت به روش‌های دیگر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که امتحان کردن آن، حداقل عوارض کمتری شاید داشته باشد.

روغن خراطین برای صورت و گونه‌ها

گونه‌ها نیز مانند لب‌ها در زیباتر دیده شدن چهره، تاثیر به سزایی ایفا می‌کند. عمل جراحی یکی از روش‌های زیباتر کردن گونه می‌باشد که به دلیل امکان حرکت در زیر پوست و ایجاد عوارض مختلفی مانند کبودی و … خطراتی را به همراه دارد. اما با استفاده از روغن طبیعی خراطین می‌توانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

با استفاده‌ی موضعی از روغن خراطین می‌توانید عضلات صورت را تپل‌تر کرده و به سایز دلخواه برسانید.

یکی دیگر از مهم‌ترین خواص روغن خراطین کاهش چین و چروک و ایجاد نشاط و طراوات در پوست است. این روغن در پوست صورت ایجاد درخشندگی می‌کند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف می‌کند. همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌های پوستی و رفع خطوط خنده و پیشانی دارد.

روغن خراطین برای افزایش حجم عضلات ورزشکاران

همچنین روغن خراطین در ورزشکاران به خصوص افرادی که در زیبایی اندام مشغول هستند، اندازه و حجم عضلات را افزایش می‌دهد. استفاده موضعی روغن خراطین برای روزشکاران پرورش اندام، باعث افزایش حجم و رشد عضلات خاص می‌شود. این روغن در مقایسه با داروهایی شیمیایی و هورمونی عوارض بسیار کمتری دارند.

افزایش جریان خون در رگ‌ها و بافت‌ها با ماساژ روغن خراطین

اعمال ماساژ روغن خراطین بر روی عضلات مورد نظر، باعث افزایش خون و تغذیه بهتر همراه خواهد بود که در نتیجه به رشد و حجم‌گیری آن‌ها را افزایش می‌دهد. همچنین به دلیل افزایش خون رسانی رد عضلات و مفاصل، روغن خراطین یکی از روغن‌های مورد استفاده در ماساژ است و برای تسکین دردهای عضلانی، مفاصل و روماتیسمی بسیار موثر است.

روغن خراطین

نحوه استفاده روغن خراطین برای کاربردهای مختلف

استفاده و ماساژ با روغن خراطین، موضعی بوده و برای کاربردهای مختلف، نحوه مصرف و زمان استعمال آن متفاوت است که در ادامه به بررسی نحوه استفاده از روغن خراطین برای کاربردهای مختلفی مانند تسکین دردها، افزایش حجم سینه و باسن و همچنین شفاف سازی و رفع چین و چروک خواهیم پرداخت.

نحوه استفاده روغن خراطین برای دردهای مفصلی، رماتیسمی و کمر درد

چند قطره روغن خراطین بر روی نواحی و نقاط دارای درد بمالید و به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید روغن کاملا جذب شود. این کار را روزی 2 تا 3 نوبت انجام دهید و دقت داشته باشید نباید محل استعمال را بشویید.

نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم باسن و سینه

نحوه استفاده زا روغن خراطین برای افزایش حجم و سایز عضلانی، باید محل مورد نظر را به خوبی بشویید تا منافذ پوست محل، پاکسازی و باز شود. پس از آن به ارامی و به مدت 10 دقیقه عضو مورد نظر را ماساژ دهید تا پوست کمی قرمز شود. حال چند قطره از روغن خراطین را بر روی محل مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. زمان ماساژ حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود. با توجه داشته باشید که تاثیر گذاری این روغن برای هر عضله و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.

نحوه استفاده از روغن خراطین برای شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک

برای بهره‌گیری از خواص روغن خراطین به عنوان شفاف کننده و جوان کننده پوست صورت، ابتدا باید پوست خود را به خوبی با آب و صابون جهت پاکسازی منافذ آن بشویید. حال چند قطره روغن خراطین را بر روی صورت خود بمالید و با استفاده از اصول ماساژ صورت، آن را ماساژ دهید تا روغن جذب پوست شود. این عمل را روزی 1 تا دو مرتبه انجام دهید و بعد از 2 تا 3 ساعت، صورت خود را بشویید.

http://irest.ir

  • ۹۷/۰۸/۰۳
  • اسرا صادقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی