دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

دختران باحال صورتی

  • ۰
  • ۰

همه دختر خانم‌های جوان علاقه دارند که خوش تیپ باشند و این حس خوش تیپ طلبی موقعی زیاد می‌شود که وارد محیط دانشگاه شوند. خوش تیپی یعنی این که لباس‌های مختلف را با هم ترکیب کنیم و در آخر تیپی ایجاد شود که هم برای دانشگاه مناسب است و هم زیبا است. تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی با همه تیپ‌ها در کشورهای مختلف متفاوت و منحصر به فرد است. در ادامه این مطلب، راهنمای انتخاب تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی را هم مطالعه می‌کنیم.

همه دختر خانم‌های جوان علاقه دارند که خوش تیپ باشند و این حس خوش تیپ طلبی موقعی زیاد می‌شود که وارد محیط دانشگاه شوند. خوش تیپی یعنی این که لباس‌های مختلف را با هم ترکیب کنیم و در آخر تیپی ایجاد شود که هم برای دانشگاه مناسب است و هم زیبا است. تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی با همه تیپ‌ها در کشورهای مختلف متفاوت و منحصر به فرد است. در ادامه این مطلب، راهنمای انتخاب تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی را هم مطالعه می‌کنیم.

انتخاب مانتو برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

تیپ دانشجویی ایرانی

انتخاب مانتو برای دانشگاه باید در اولویت اول باشد یعنی برای انتخاب تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی ، ابتدا باید مانتو بخرید و سپس کیف و کفش و شلوار را با توجه به مدل و رنگ آن انتخاب کنید.

سعی کنید در انتخاب مانتو ابتدا باید رنگ مورد نظرتان را مشخص کنید و در همان رنگ به دنبال مدل‌های مختلفی باشید. چون اگر برای رنگ هم نظری نداشته باشید انتخابتان نامحدود بوده و سریع به نتیجه نمی‎رسید رنگ‌هایی که مناسب دانشگاه هستند: مشکی ، سرمه‌ای ، قهوه‌ای ، آبی ، کرمی و … است. که با توجه به سلیقه یک رنگ را در نظر بگیرید و با همان نظر خرید خود را آغاز کنید.

در انتخاب مدل مانتو می‌توانید پارچه‌های طرح‌دار هم انتخاب کنید ولی دقت کنید که زیاد جلب توجه نکند. همچنین مدل مانتو سنگین را هم می‌توانید انتخاب کنید ولی نه مدل مجلسی که کلی سنگ دوزی و … دارد. در حد امکان مدل مانتو ساده‌تری را برای دانشگاه انتخاب کنید.

تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

همچنین باید در نظر داشته باشید که دانشگاه یک محیط مختلط است و شما نباید مدل مانتو خیلی کوتاه و یا خیلی تنگ را انتخاب کنید. هنگام خرید مانتو باید نقاط قوت و ضعف اندامتان را بدانید و همچنین قد و لاغری و چاقی خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن مانتویی انتخاب کنید که شما را متناسب نشان دهد.

پیشنهاد می‌کنم هنگام خرید مانتو مقنعه سر کنید تا ببینید مانتویی که انتخاب می‌کنید ، با مقنعه چه ترکیبی ایجاد می‌کند.

به جنس مانتو هم باید توجه کنید جنس مانتو می‌تواند ، کتان ، لی ، ریون و … باشد که باید با توجه به سلیقه شخصی خودتان انتخاب نمایید.

انتخاب شلوار برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

عکس تیپ های اسپرت دخترانه

بعد از خرید مانتو نوبت به انتخاب شلوار می‌شود. خیلی از دختر خانم‌های جوان شلوار لی و کتان را ترجیح می‌دهند که حالت اسپرت‌تری دارد. در انتخاب شلوار لی و یا کتان ابتدا باید به ترکیب رنگ شلوار لی یا کتان با رنگ مانتویی که انتخاب کردید ، توجه کنید. سعی کنید مانتو و شلوار هم رنگ انتخاب نکنید و حداقل چند درجه با هم تفاوت رنگ داشته باشند.

یادتان باشد که حتی اگر مانتوی لی انتخاب کرده‌اید و شلوار لی را هم می‌خواهید انتخاب کنید ، نباید هم رنگ باشند. اغلب شلوارهای لی یا کتان طرح ساده و تک رنگی دارند ولی ممکن است کسانی هم شلوار طرح‌دار را ترجیح دهند فقط دقت کنید که اگر مانتوی شما طرح دار است شلوار باید کاملا بدون طرح و ساده باشد ولی اگر مانتوی شما بدون طرح است می‌توانید شلوار طرح دار انتخاب کنید.

همچنین نباید شلوار خیلی تنگ و بدن نما بخرید چون علاوه بر این که در شان دانشگاه نیست بلکه برای سلامتی شما هم مناسب نیست. شلوار اندازه بگیرید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد! همچنین شلوار دانشگاه نباید کوتاه باشد که ساق پا دیده شود!

انتخاب کفش برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

مدل کیف اسپرت ، تیپ دانشجوییانتخاب کفش برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

نوبت به انتخاب کفش رسید در انتخاب کفش به نظر من ، قبل از زیبایی کفش ، راحتی پای شما در اولویت است. حتما شما هم شنیده‌اید که می‌گویند پا قلب دوم ماست! یعنی باید به سلامتی پا هم توجه کنید. کفش‌های اسپرت گزینه مناسب و راحتی برای دانشگاه هستند. از کفش‌های اسپرت رنگ رنگی هم می‌توانید استفاده کنید که با شلوار جین و یا کتانی زیبا دیده می‌شوند.

اگر علاقه دارید می‌توانید کفش کلاسیک دخترانه را هم انتخاب کنید فقط باید دقت کنید که با مدل مانتو شلوار جور باشد. مثلا اگر مدل مانتو شلوار شما اسپرت است نمی‌توانید کفشی بپوشید که کلاسیک باشد. ولی اگر کلا تیپ دخترانه و کلاسیکی انتخاب کرده‌اید باید کفش را هم با توجه به آن‌ها انتخاب کنید.

برای دانشگاه به هیچ وجه کفش پاشنه بلند که صدا می‌دهد نپوشید! برای دانشگاه هیچ چیز بدتر از این نیست که موقع راه رفتن کفشتان صدا دهد. اگر قد کوتاهی دارید و می‌خواهید برای بلند به نظر رسیدن پاشنه بلند بپوشید ترجیحا کفش پاشنه بلند لژ دار و یا کفشی با پاشنه کلفت را انتخاب کنید که هم صدا ندهد و هم راحت باشد.

انتخاب کیف برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

تیپ دانشجویان دختر تهرانیانتخاب کیف برای تیپ دانشجویی دخترانه ایرانی

برای دانشگاه باید کیف نسبتا بزرگی انتخاب کنید که جزوه‌ها و کتاب‌هایتان جا شود. می‌توانید کوله پشتی و یا کیف دوشی بزرگ را انتخاب کنید. امروزه کیف‌های وجود دارد که هم دوشی هستند هم کوله و هم دستی! می‌توانید با تهیه آن‌ها با هر تیپی ست کنید.

همچنین می‌توانید کیف و کفش خود را ست انتخاب نمایید مثلا می‌توانید کیف و کفش جین را انتخاب کنید که به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند. به جادار بودن و رنگ و جنس کیف توجه کنید همچنین باید کیفی انتخاب کنید که با اکثر تیپ‌ها متناسب باشد.

بعضی موقع‌ها هنگام خرید شلوار لی برای دانشگاه ، می‌بینیم که قد شلوار برای ما بلند است ولی نگران نباشید نیازی نیست دنبال خیاط بگردید خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید فقط کافی است که بتوانید با چرخ خیاطی کار کنید که خیلی ساده است.

https://suratiha.com

  • ۹۷/۰۴/۰۹
  • اسرا صادقیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی